Årets lista

Ja som alla andra så slår även jag på en lista med lite blandade saker

- Transformers! Äntligen en film som inte lämnar en besviken när man lämnar biografen. Boullen och jag satt med gåshud när "ljudet" kom.
- Svenska landslaget i fotboll. Kan ett svenskt lag någonsin varit så överskattat? Floppar till höger och vänster.
- MFF det fanns faktiskt ett lag som kunde vara mer överskattat än Sveriges landslag. Snacka om att ha bra material men att materialet inte ens kan prestera att hamna i topskicktet av tabellen är horribelt.
- Idol. Varför kollar folk på det? Vad är besattheten med att se det? Marie Picasso som såg ut som en nystoppad korv i dessa klänningar hon bar. Dessutom det man hört av henne är ju så trist och enformigt.
- Heroes. En serie som duger att titta på men man måste verkligen se avsnittet innan för att hänga med på vad det handlar om.
- Dexter!!! Där snackar vi en serie som levererar mer än de har lovat.
- Hyreshöjningar. Brutala höjningar som MKB lagt in som rabatt i hyran. Sluta förolämpa och säg istället som det är. Ni kommer höja för vart år som går. När ska man få en sänkt hyra?
- Ella. Vad skulle farbror annars gjort om dagarna om du inte varit sånt charmtroll.
- Hairspray. Slappfilm där man dessutom får se en Travolta i kvinnokläder.
- Bruce Springsteen. I intervju med denna rock morfar så sade reportern: Du har en förmögenhet på över 100 miljoner dollar, varför fortsätter du turnera? Bruce svarar iskallt: Ja varför inte med tanke på att publiken diggar det, jag har skitskoj och framförallt jag tjänar mer pengar för att göra reportrarna glada som håller koll på min förmögenhet.
Och viktigast av allt just nu!!!!! Snart en sommar på väg förhoppningsvis med en del sol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt år :)

2007-12-31 @ 15:58:39
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0