Galenskapare

Då var julafton överstökad. Alla klappar uppslitna, mat frossad och nubbar slukade. De flesta har nyss vaknat upp ur bakfyllan och insett att det var en mysig afton och nu väntas nyårsafton.
Själv så är jag öm i högra sidan av ansiktet men det är väl några konstiga nerver som inte sköter sig. Men det gör så att jag har en väldans huvudvärk.
Men skönt nog så är jag ledig fram till fredag hoppas jag på iallafall. Ska väl försöka hitta tid att titta på en lgh i Svedala. Sugen på att shoppa men aldrig i livet att jag går ut i detta krig där galna människor rycker från höger till vänster för att få tag på en vara som sänkts lite. Finns säkert något man skulle vilja ha men orkar inte köerna och bråkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0