Idioten

Nu har jag lyckats som jag brukar och göra något idiotiskt som att såra någon jag tycker om jättemycket. Och detta genom att inte tänka efter vad jag skriver om och sedan yttra mig på ett väldigt oförsiktigt sätt.
Inlägget som hette helt fel var syftat på en person som jag har pratat med som är i en känslig situation och hela dagarna ältar detta. Vad som blev fel i denna situation var att jag uttryckte mig så fruktansvärt luddigt så det kunde uppfattas att jag syftade på en person som även har en tuff sits men inte riktigt inkluderad där. Det enda jag kan säga är förlåt. Jag tänkte inte utan ville bara lufta tankarna lite.
Fan vad man är idiot ibland. Varför ska jag skriva det jag tänker på och vara så fruktansvärt jag???? Om saker och ting inte kunde bli värre. FAN!!!!!!!!!

Förlåt min vän jag hoppas att du nån dag ska finna i ditt hjärta att förlåta mig för mitt fruktansvärda misstag och du kan finna att du kan fortsätta lita på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0