Så här dagen innan

Ja då satt man här igen. Var ute igår och skakade på de lurviga med Boullen o Catti på Etagé. Skoj som fan hade jag också. Iallafall tills det blev för många som hoppar in på en och mer eller mindre tacklar en.

Just nu är det väl många som förbereder sig inför morgondagen. Fullt kaos på alla transportbolag. Folk  som ska resa hem till nära och kära över julen. Det var längesen det var en vit jul dessutom, kan bara minnas att det har regnat de senaste åren.
För min del så blir det jobbande till 18 och därefter får vi se vad som händer. Många som är på mig att man ska fira hela tiden.
Inte blev det heller mycket till julklappshandlande, Har köpt en grej till Ella (brorsdottern) men vad säger jag inte med tanke på att brodern lurar lite i alla hörnor av internet.

Ha nu en God Jul och käka massa go mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0