Skärpning i mobilens tid

I en tidsålder som denna vi lever i så är det fortfarande tydligen svårt att få tag på folk eller att folk här av sig. Just nu är jag nog väl mest bara förbannad för att senaste veckan så skulle 4 olika personer höra av sig imorgon som det heter och under veckan lopp så har ingen av dem hört av sig igen.
 En har jag förstås förståelse för eftersom hon nyss förlorat en nära anhörig men tycker inte det ska vara för mycket begärt att dra iväg ett sms förstås. Annan vännina har haft mycket att göra men där tycker jag att man kan slita sig en minut och dra iväg ett sms iallafall när man ser att det e kört. De andra har jag inte ställt alltför stora förhoppningar eftersom de är som de är.
Kan verkligen en vardag vara så späckad att man inte kan dra iväg ett sms med 4 ord eller så?
Värsta i historierna är att man har gjort upp planer med dessa människor och därmed har man tackat nej till andra saker som kunde varit rätt roliga. Man kan ju inte komma och ändra sig i sista sekund tycker jag.
Möjligen tycker du som läsare att jag överreagerar men jag har få i principer i livet och att man kan höra av sig vid förhinder och att man ska visa den respekt som du visar dem ska komma i retur.
Sedan är mitt stora problem väl att jag blir arg och är inte den som drar mig för att tala om för någon när jag anser dem felat mot mig. Därmed blir det att de oftast blir förbaskade på mig eller slutar tala med mig.



Kommentarer
Postat av: jeNk

Big up, Big Nook!

2007-12-10 @ 22:56:47
URL: http://www.mmabloggen.se
Postat av: Nookie

Welcome to the jungle! :P

2007-12-11 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0