Judge

Funderade på att där gjordes en film med Sly Stallone om den gamla serien Judge Dredd. Vill minnas att det var en rejäl kalkonrulle och att jag garvade åt hur dålig denna rulle var. Fy fasikens vad Sly är bad to the bone.
I roll som polismästare ser vi den svenska veteranen Max Von Sydow. Det är roligt att se att det kvittar vilken film man ser Von Sydow i så är hans prestation alltid på topp och höjer filmen en liten aning.

Dagens + Wohooo min xbox 360 funkar som en dröm.

Dagens - Naturligtvis när jag är ledig är det skitväder.

Dagens dubbel - Att jag fick punka på cykeln ännu en gång precis vid jobb. Jävla kräk som krossar glas överallt! Må ni straffas på ett omildt vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0