Lik i garderoben

Tyvärr blir det inte något med lägenheten. För mycket som inte stämmer med det hela och jag måste ju tyvärr gå på magkänslan. Bland annat så ville mäklaren att jag skulle skriva på kontrakt över helgen och bara kasta in i brevlådan. Sedan skickade jag mail om att jag vill först se till att lånet är klart och att jag vill besiktiga lägenheten innan jag skriver på några papper. Och idag så spelar hon in att det är ju så besvärligt att jag ville besiktiga lägenheten och att det skulle gjorts tidigare och att hon ville ju att detta skulle bli en snabb affär eftersom hon har andra köpare som vill köpa den.
Ja men va fan sälj det då till de eftersom de är så jävla intresserade då. Tänker fan inte köpa grisen i säcken för över 700 000 kr!! Dumfan!

Dagens + Fy fan tack för det sköna vädret bara gottat mig hela dan

Dagens - Mäklaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte sätta tillräckligt många utropstecken därefter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0