Orka med velighet

Jag vet inte men på senare tid har jag verkligen tröttnat på människor. Speciellt de som är så fruktansvärt veliga. Att marknadsföra sig som en bestämd människa men när man väl kommer till kritan så får man svaret: " Jag vet inte, välj du" och andra lika trista svar. De snackar så mycket jäkla goja om att veta va de vill.

Det är som när man väl är på dejtingmarknaden så istället för att våga klämma fram att de vill träffas eller våga träffas och så vidare så ljuger de. Är det ett bra sätt att starta eller uppehålla en vänskap eller förhållande??? säg hur det är istället så kanske man kan ta det i åtanke istället för att ni muppar er.

Vita lögner är inte så jäkla vita för finns inte något värre än en lögn.
Våga var ärliga era fjollor för det är respekt för det!

Kommentarer
Postat av: angelica

bör jag ta åt mig?:/

2008-04-22 @ 21:02:03
URL: http://aangelicaa.blogg.se
Postat av: angelica

Ja jag undrar vem det kunde vara :) hoppas du inte blev besviken..

2008-04-23 @ 18:13:20
URL: http://aangelicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0