Skrämmande

Jag kollade lite smått på Scary Movie 3 för att gaska upp mig och vill mena att det är den sämsta av den filmserien. Ikväll blir det fyran som var lite bättre. Men jag tror att Charlie Sheens karriär som en seriös skådis (med seriös menar jag andra roller så som drama o.s.v) är över. Han gör sig bäst som komediskådis och känns som att han känner sig mest bekväm i dem.
Jag blir inte riktit klok på den här Anna Faris. Ibland ser hon skitbra ut och ibland så kan hon se så fruktansvärt ful ut.
Försöker hitta en bra version av Superhero Movie men när man hittar en som e DVDrippad så måste man ladda hem någon jäkla sak för att kunna se den. Vet inte vad detta ska vara bra för men jag skiter i att göra det.

Dagens + SNART HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Välbehövligt.

Dagens - Hur fan kan en stad som malmö låta allt i badvägar förfalla. Nu dök Segevångsbadet på tapeten.

Nä nu e det dax för jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0