Splatt

kollade på Rambo i helgen. Shit va blodig den var men jäkligt bra. Sly har lärt sig. Dessutom är den väldigt och då säger jag väldigt verklighetstrogen på det vis att de drar inte sig för att visa när de avrättar ungar. Riktigt läbbigt var det. I rollen som Missionär ser vi den vackra Julie Benz mer känd ifrån serien Dexter och gästspel i vampyrserien Angel.
Lördags så var här litta folk så kollade vi in sportshändelserna för sommaren och det lutar mot Badminton på Kockums. Sedan hade vi bara allmänt myspys och joddlade en hel del.
Idag ligger jag hemma och tar det lugnt är lite krass. Som tur är har jag NAVY NCIS säsong 4 hemma som jag kan njuta av


Dagens + NCIS

Dagens - SJUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0