Ara i mitt hjärta

Jag måste fan skriva att det är synd om brottaren Ara. Bli blåst av domare som skrattar han i ansiktet. Komma tebax och brotta bronsmatch mot sin vilja och sätta fransmannen på plats. Folk får säga att de skäms eller va fan de vill. MEN han gör fan rätt går in och brottas och visar att han skulle vunnit guldet. Det som han gör rätt i att ta emot bronset och sedan kasta det mitt i mattan! Ara I salute you! Media och andra gammelsmurfar kan gnälla sönder sig. Jag är inte hemma i brottning men han gjorde inget som var fel och hans motståndare gjorde exakt samma sak och fick inget emot sig.

Det är tragiskt att sånt här verkligen får hända i ett OS som ska vara en symbol, en handräckning och rent. De dödar fan allt som heter ren sport och tillåter fusk, doping och annat regelvidrigt som besudlar sport. Jag kräker på dem speciellt eftersom det är inte roligt att se på sport. Det är samma sak som fotboll som e så himla utstuderat med fusk, filmande och tröjdragningar.

Tycker vi ska skramla ihop pengar och göra en Guldmedalj till Ara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0