Bröllopsvalsen

Igår så jobbade jag tidigt för att kunna medverka på Florre´s bröllop. Det var bröllopet jag inte ville missa ju. Så efter jobb körde jag snabbt hem för jag hade glömt lite grejer som jag skulle haft med mig. Sedan snabbt till mor där min kostym hängde. (bilder hittar ni på min facebook) Tack o lov kunde Jååreeel köra mig dit så jag kastade mig snabbt i duschen och gjorde mig iordning.
När jag väl smög in mig så satt jag med Philip som jag känner sedan tidigare. Skönt att sitta med nån man känner sedan tidigare även om jag inte räds att träffa nya människor. Det var mysigt där och som vanligt så har jag jävligt kul med folk som jag vet hur de är. Sedan talade jag lite med Mange´s frua som e en jättetrevlig tösabid från Berlin.
Efter lite mer sprit, snack och skoj så började festen avslutas och vi var en liten skara som drog vidare till Harry´s där vi öste på golvet som tokar. Börjar tycka bättre och bättre om det stället även om de hade kunnat spela lite mer varierad musik. Allt e ju bara Techno och hip hop.
Och där är roliga människor känns som man lär känna nya människor hela tiden där och alla verkar rätt så lugna med. Även om där utbröt lite tumult på dansgolvet. Men lite spill får man räkna med.

Och i stora drag mina vänner och alla jag känner och inte känner som ägnat några få sekunder och snoka vad jag gör i livet, så var det en jäkligt grym kväll som man får lida eftereffekterna för idag. :P

Ta ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0