Idiotvarning

Sitter i hemmets lugna vrå,halvsegar och glor på någon film när min lur ringer från dolt nr. Och i andra sidan luren är det någon som talar med invandrarsvenska eller vad man ska kalla det och börjar hota för fulla rullar t ex om jag visar mig i hans område igen så ska han skalla mig och kn***a min mor och min syster. Ja han har ju full koll på livet. skulle killen kännt mig så hade han vetat att jag har ingen syster men en hel del brödrar.
Om det nu var ett skämt samtal eller verklighet vet jag inte men om det var ett skämtsamtal och du läser detta så bör du nog höra av dig till mig för att det ä polisspårning på det samtalet just nu. Enda sättet att avbryta är att erkänna idiotin till mig nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

vadå stackars studenter..denna studenten jobbar samtidigt å har därför råd :P

2008-08-31 @ 11:18:33
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Jennie.K.

Fick mycket för dom 2000 :)..kände att jag ville unna mig de denna månaden hihi :) allt väl annars?

2008-08-31 @ 21:46:29
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0