Ryktesspridning av skit

Nu börjar jag åter igen bli besviken på många människor som inte kan hålla sig till enkelt, trevligt och resonligt beteende.
Har en kollega som frågar mig om jag börjat snacka skit om henne. Jag förklarar situationen för henne sedan börjar hon gå på Boullen och Henke och fråga dem och de säger samma saker som mig. Och vidare spinner hon vidare och "skäller" ut mig för att jag tydligen skulle vara falsk. Vakna människa vem är falsk för att vrida sanningen till sin egen version så att man själv kan må bra.
Med andra ord har jag beslutat att ignorera människan till den gräns där att hon inte ens existerar även om hon står framför mig.
Person nr 2. Är en människa jag börjat tala med en hel del nu. Jag är inte främmande för att folk skojar med mig och såvidare men ironi och total respektlöshet för en människa när han eller hon mår dåligt. Mår man dåligt så ska man bannemaj vara lugn mot människan och lyssna på denna.
Skärpning människor och stanna upp och inse att ni inte är ensamma i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0