Sjukligt sjuk

Skulle varit en lugn dag på jobb och sedan lite utgång på kvällen. Men Neeeeeeeeeeeeeeeej så blev det ju knappast. Efter käkat lunch så blev magen rätt så rejält upprörd och jag satt på toa resten av arbetspasset. Sedan kom jag hem och fortsatte kavalkaden på toan. Sedan bara torrheten kom över mig. Försökte dricka ikapp men det hjälpte föga eftersom jag kände att jag var på väg att kräka.

Men det har släppt idag förutom att jag känner att jag haft feber. Det är konstigt att jag känner hur det angriper lederna direkt.

Trött på den människor som klagar på att andra är dåliga på att höra av sig sedan undviker de själv en. köss mig i häcken


Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

usch då..illa å blir så kass!..hoppas du mår bättre nu!..om du nån gång menar mig i dina inlägg hoppas ja du säger de till mig med om ja gör ngt ogillande :P kraam

2008-08-25 @ 22:55:17
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0