Step 2

Då var steg 2 i rätt riktning klart. Hade besiktnigskvinnan här på morgonkvisten ( kl. 08!! blää!) och hon gick igenom och frågade lite om något var sönder o.s.v! Och jag klarade besiktningen nu så ska jag bara skriva kontrakt på den nya och förhoppningsvis blir det inflyttning snart. För jag börjar tröttna på Nydala. Även om det är perfa med torget nära för att handla men samtidigt så hjälper det inte min vikt eftersom jag e för dum för mitt eget bästa gällande godsaker.

Dessutom går jag på dag 4 av jobbande och det har varit jävligt slitigt, speciellt med tanke på att jag varit tvungen att städa ordentligt nu när hon skulle komma och kolla på lägenheten. En dag till efter detta och det blir ett lugnt arbetspass (hoppas vi på)

Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

skojja..jag fick tvätta i en timme!!!

2008-08-22 @ 17:50:31
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0