Tvideldi tvideldo

Tidig morgon, sover dåligt, mår dåligt, inga bra tankar och jävlit ont i tummen. ÄR så jävla trött på alla skador så det finns inte. Emellanåt blir jag något förtvivlad. Det enda som känns okej nu är faktiskt knäet det som egentligen är meeeest kört. Just nu är det ljumske och tummen. Ryggen håller på att dumma sig och nacke med.
Vill kunna idrotta utan att känna att jag skulle behöva en rejäl dos av droger för att bedöva smärtan.

Dessutom är jag så trött på att bråka med människor. för mycket som går emot men samtidigt många som inte kan respektera när jag ber dem att sluta med saker.

Och i skrivande stund blev jag lite gladare!! JAG FICK LÄGENHETEN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

Grattis till lägenheten..vart är den?

2008-08-19 @ 10:39:33
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0