Ursäkter

Kollade lite halvt på tv imorse eller tvn var igång och då intervjuades Alshammar för att hon inte gått vidare till final p.g.a hennes baddräkt gått i sönder eller något och att det tog tid och hon fick inte focusera på det hon skulle göra. bla bla bla för fan var förberedd i tid då och skyll inte på sånt shit. Du var helt enkelt inte tillräckligt bra och är fruktansvärt överskattad.

Blev pissed på kompis efter denna inte svarar ordentligt på en fråga och bara racka ner på en. E detta fel av mig? Jag diggar egentligen denna människa och skulle ställa upp för denna i vått och torrt men ibland blir det bara för mycket  eftersom man ALDRIG får ett rakt svar när man ställer en fråga. Och sedan blir det bara värre av att man får ett svar värdigt en fjortis "Ja men var så då"

Kan det var fel i mitt läge? Jag tycker inte det egentligen, kräver inte så mycket och är väl inte för mycket begärt att man kör lite raka svar ibland och inte rackar ner på en. (Även om det säkert är menat som skämt) Men det blir så långtradigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0