Oroliga tider

Senaste dagarna har jag knappt kunnat sova. Vet inte vad det är. Igår så somnade jag först vid 5 tiden för att börja jobba kl 9. Inatt vaknade jag till och från när jag väl somnade så vaknade jag utav jordbävningen.

Börjat spela handboll igen. Kan faktiskt säga att jag saknat det rejält. Dock e det tragiskt att se hur dålig kondis jag har. Men tror att min förkylning har en liten bit i det. Har varit sjuk länge nu. Febern vill inte försvinna riktigt. Dock känner jag mig inte sjuk.

Skulle iväg idag och klippa mig och bänger i tån något så fruktansvärt. Började blöda som attans men hade inte tid att sätta plåster på det.

Nej ska väl ta tag i projekt städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0