All work and no fun makes Nookie go

Shit vad det är konstigt ibland att så lite kan bli så mycket på ett jobb. Hade egentligen inget att göra idag men blev helt plöstligt en hel del när saker och ting bara trillade in. Och ibland blir det så mycket att man nästan somnar direkt när man sätter sig i soffan hemma.  Fan man måste laga mat också.

Sprang på mitt ex idag när jag var uppåtlandet. Var faktiskt kul att ses igen för egentligen har vi inget emot varandra men enligt rykten tog hon det hårt och jag förstår henne. Vem hade inte sörjt förlusten av mig? :P

Jag måste för en gångs skull rekommendera en länk. Det är Jenks blogg som handlar om MMA

www.mmabloggen.se

Kommentarer
Postat av: jeNk

Jag bockar och stockar!

2008-02-08 @ 23:43:19
URL: http://www.mmabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0