Bio suger

Jag har länge varit motståndare mot bio. Iallafall när man går och ser det i Malmö för folk verkligen inte respekterar att det faktiskt är andra i salongen som betalat ca 100 spänn för den filmen. Sitter och snackar i lur, kickar sätet och sitter och babbalar med varandra sinsemellan. Det är samtidigt ytterst sällan jag bryr mig om att det smäller högre med ljudeffekterna i biosalongen än hemma. Faktiskt bara en film jag någonsin varit nöjd med att se på bio och det är Transformers. Men sedan hade jag faktiskt låga förväntningar på den filmen men hoppet var att den skulle vara bra. Där var små saker som störde mig t ex att de bytt namn och vissa bilmodeller.

Nej nu ska jag garva åt My name is Earl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0