Dålig ruljans

Jag vet att jag har varit lite svag på skrivandet nu. Men det beror på att jag ändå hann upp till Sigtuna men jag ska dra ner imorgon igen.

Varit rätt skönt iomed att Glenn bor i en håla som motsvarar Bara nere hos oss. Och om man använder någon annan färg än röd eller gul på ett hus med vita knutar så skulle nog den person blivit vräkt från staden och jagad dessutom med högafflar och shit.
Fick se vad det var för en typ som Glenn hade hållt ihop med innan. Bara att skaka på huvudet. För när vi hade hämtat datan så fick vi allt bevis som hon nekat till. haha Oops man ska kanske radera bevis innan man lämnar ut det om man vill köra med sina skeems???!!

Lördag så blir det att hjälpa till på Boullens flytt, de flesta kunde tydligen itne hjälpa till så mycket så det blir till att ta det jeeevla barskåpet. Men säger på förhand riktat till Catti att ta ut värsta drulleförsäkring. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0