Dödligt dåligt

Har filmen Hitman till mitt förfogande att kolla på. Jag är från början skeptisk till att Timothy Olyphant fick huvurollen till denna filmen som är baserat på ett tv-spel. Tror att Vin Diesel hade varit perfekt till den rollen med hans fysik och hans grova röst. Tv-spelet är jäkligt coolt men filmen börjar rätt så dåligt men har inte tid att kolla klart på den.

Kollade på matchen mellan Arsenal och Milan med Connyboi. Synd att det inte blev något mål även om det var pubishår nära i slutminuten där Adebayor bränner öppet mål genom att nicka i ribban.
Men faktum kvarstår att fotbollsspelare i stora drag är veklingar. Dessutom osportsliga genom att när en spelare vill slå en frispark snabbt så ställer de sig i vägen. Eller att när de vet att de har ett inkast emot sig så tar de upp bollen och joggar bort med den och sabbar ett fullgott anfall.
I andra sporter renderar det i ett gult kort eller en utvisning. Tror nog inte det hade skadat att ändra fotbollens tänkande lite mer att det ska bli hårdare straff.


Kommentarer
Postat av: Lewkie

Adebayor var sämre än min mamma idag. Fan, min mamma hade gjort mål i det läget ju. Haha. Arsenal åker ur så hårt :)
Vilken tid kommer du på tisdag egentligen?

2008-02-21 @ 00:13:48
Postat av: Anonym

ses på tisdag då mannen va ..

2008-02-21 @ 00:59:35
Postat av: Nookie

Glenn jag ringer dig ikväll när jag slutat.

Anonym kan istället skriva sitt namn.

2008-02-21 @ 07:47:12
URL: http://mjnookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

CARRO mongo .

2008-02-21 @ 10:41:58
Postat av: Nookie

Nej du är inte Carro. har ett system för att h koll på det och har dessutom henens ip nr. skärpning loser

2008-02-21 @ 20:54:55
URL: http://mjnookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

loser va det ja =)

2008-02-21 @ 23:13:18
Postat av: Carolina

Haha! Det här hade jag missat? Jag måste bli mer uppmärksam.

2008-02-24 @ 12:01:37
URL: http://canaroli.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0