Film

Som ni kanske har märkt har jag börjat blanda in temat film i bloggen. Detta är mest för att jag ska väl hantera det ämne där jag är mästare utan tvekan.

Och sedan även för att jag börja tröttna på vissa människor som inte kan bete sig ordentligt och inte kan hantera sanningen.

Och slutligen iomed att jag inte har så mycket att berätta om dagarna när jag har jobbat. Dels för det mesta är lite känsligt och dels för att det är inte så intressant att lyssna på det lilla jag kan berätta.

Om ni har någon film ni känner att ni vill ha recenserad så kan ni dra iväg en rad.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Atonement, gärna. Jag har hört så blandade meningar om den och har även själv åsikter, men jag vill gärna höra vad du tycker?

2008-02-15 @ 23:24:13
URL: http://mirremurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0