Frankie Muniz vs Shia Lebeouf

Blir inte klok på någon av dessa personligheter. Shia har väl med åren lärt sig att agera men Frankie lever en hel del på sitt barnsliga yttre och att han kan hålla sig kvar i dessa stereotyp roller som han tagit. Det är inte så mycket skillnad på han i Malcolm in the middle och Agent Cody Banks.
Medans Shia har iallafall börjat visa sinne för olika rolltolkningar. Jag började lägga märke till honom i Constantine med bland annat Keanu Reeves och en så underbar rolltolkning av Peter Stormare som Lucifer. För att sedan hoppa på det stora projektet Transformers som jag trodde skulle totalfloppa men som verkligen inte var kass alls, tvärtom den fick mig att känna en period av min barndom som jag trodde inte fanns.
Sedan hoppade han på Disturbia som många inte vet är en remake av tredje graden så att säga. Gjordes en dålig version av den under 70-talet och innan dess gjorde den korpulenta herren Alfred Hitchcock den. Och behövs inte sägas mer än att han kunde ju fånga spänning och läbbiga situationer i en rulle.

För min del kan jag väl bara säga att Shia vinner med hästlängder. Dessutom får den jäveln limma på ett par granna tösasnärtar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0