Freitag

Varit en jäklig dag på jobb men så är det ibland så jag o Conny bokade att chilla och snaska en massa onyttigt och dessutom dricka brunt glädjevatten. Vi lirade litta Wii som är rätt ball och sdan efter vi vunnit en cup så kändes en film rätt lagom så vi kastade på den här i pronuce you Chuck and Larry historian. Måste gå emot vågen som klagar på den och säga att den är faktiskt är hyfsad.

Ska även passa på att säga att lismande av så hög grad som jag såg på denna blogg om min lilla sida här på världshörnet ska inte gå obelönat. Det är Carro från Sigtuna som är liiide väl foxy. Dock sorry dudes hon e hooked av Glenn (ja den jäkla Albinon).

http://canaroli.blogsome.com/


Nu är det slut  för denna dagen med men förmodligen kommer där nog inte bli så mycket skrivande över helgen så jag lämnar er med denna tanke:
Vad du än gör så gör inte det jag hade gjort för vi vet hur det slutar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0