Get a grip

Ja ni som läser kanske ser att där pågår en diskussion med en tjej som fejkat sitt namn och spelat någon hon inte är för att "lura" mig att Glenn och hans nuvarande bättre hälft har gjort slut. Vad denna människa inte fattar är att jag ser hennes ip nr och kan spåra det till den exakta adressen. Haha och den adressen är samma hemadress som hon har konstigt nog. Hmmmm NOT konstigt. Ge dig nu. Du behöver inte spela dum för du är redan dum.
Sedan kan jag bara garva åt det svenska sjukhus systemet. Nu går jag bannemaj med ryggont istället för att söka vård för det är ju en jävla omöjlighet att få hjälp nånstans! Jag blir så förbannad att det bubblar i mig.

Undrar hur jag ska fixa jobb nu när jag är så F**ked i ryggen. Speciellt med tunga lådorna. Men men det får gå helt enkelt.
Sjysst väder det blev nu, varit och handlat bullar till frulle. Så nu får ni snoka vidare ska tjöta lite med Cattio och se om jag hittar en bra film att glutta på.

Pilutta dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0