Inför resan

Kunde inte sova något som vanligt. Så jag läste en hel del om Machiavelli eftersom man hört talas om denna figur ju. Sedan tvn igång men jag har ju inga speciella kanaler vägrar betala för MKBs box och kanaler. Det är tur att man kan "låna" en massa filmer och serier. Annars hade livet blivit alltför segt att bara läsa hela tiden.

Så istället kasta jag igång en ball film vid namn Benchwarmers. Jag rekommenderar denna så jäkla rolig. Finns så många filmer man kan se på bara för att slö titta på.
Nej om man skulle kasta sig i duschen för att kroppen ska vakna till liv och undersöka så att alla lemmar sitter kvar.

Verkar bli fint väder idag så jag anser att ni ska njuta av det. För så ofta har vi inte sett solen, har ju bara varit regn, moln och storm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0