Intriger

Vad är det med människor och skapande av intriger? Varför känner man ett starkt behov att skapa intriger eller ljuga för att starta lite kaos.
På jobb har vi en massa skitsnack gåendes och fick lösa en intrig med en kollega jag anser vara en god vän. Tydligen har någon förvrängt en lapp jag skrivit totalt. Kollegan blev ju rasande eftersom det lät ju som jag högg henne i ryggen. Men det har löst sig efter jag talat med henne.

Sedan har vi ju den oändliga historian om ärkenöten uppe i Sigtuna som inte kan fatta vinken även om jag skulle skrika en i ansiktet på henne. Förstår varför du freakar Glenn. Bry dig inte om henne och Carro du är en bra tjej vad än hon falskliraren försöker sig på. Du är en go tösabid som vi säger och inte en RABBA som hon är. :P

Sluta skapa intriger för saker ni inte har en aning om, har förlorat eller är sura över. Ni tjänar inte något på det för sanningen bränner er alltid!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Rabba som fan va. ;D

2008-02-14 @ 02:38:34
URL: http://canaroli.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0