Nu ska vi dansa

Har tack vare bror min fastnat för Let´s dance. Domarna är losers och danserna är ibland überbulla den enda som håller måttet är Tony Richardsson!! :P

Sigtuna resan ligger krasst på det. Måste nog rycka in. Men hoppet är det sista som lämnar människan.

Du tönt som skriver på min blogg från Sigtuna kan lägga av har tagit kontakt med Polisens internetrotel och undersökt om du kan bli gripen för detta. Svaret är ja och det kanske känns onödigt att vara en looser över så lite som du försöker med. Så ser jag bara ett försök till att försöka imitera någon annan eller form internetsvindel, trakassier eller annat olagligt så lämnar jag över informationen jag sparat på här på bloggen och på alla andra sidor det har skrivits till Polisen genast.


Kommentarer
Postat av: Lewkie the Rewkie

Dein mutter ist Gestapo. Varför ingen Sigtunaresa? Måste jag komma ner och kicka dig i nossarna?

2008-02-22 @ 23:13:13
Postat av: Nookie

Jobb jobb jobb jobb som vanlit.

2008-02-23 @ 00:28:59
URL: http://mjnookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0