Perkele

Då var där match imorse kl 9 och då är ju alla som piggast om helgerna. NOT!!!! Dessutom sakna vi en ordinär målis så jag fick stiga in i holken och visa var skåpet skulle stå men tyvärr gick inte det så som man hade hoppats vi ledde med 5-4 när 30 sekunder återstod och då råkade en kamraten slå en dålig boll som de bara baljade rakt in. Ovanpå allt så fick jag en blödning i vänstertummen så den ser heeeeelfucked ut.

Sedan kollade jag på en lya ute i Husie. Fattar inte vad folk tror. Tror de att man e despo efter en lya. Han skulle ha 700 000 för den men den såg ut som det var en gammal crackfabrik. Fattar inte hur man kan sunka ner en lya så totalt.

Så nu ska jag hem för e hemma hos mor för hennes sambo fyllt gammal.

BAaaaaaaaaaaaj mofo´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0