Sajko

Jag kan inte för guds skull förstå hur en människa som verkat vettig men sedan visa sig totalt bäng i huvet. Jag har klartgjort för en kompis ex att jag inte vill prata med denna. Blockat henne på msn, och andra medium. Sedan nu för en stund sedan så försökte hon att adda mig på Facebook. Jag nekade med ett vänligt mail om jag inte har intresse av att ha kontakt med henne.
Fortsättningen är att jag tydligen inte kan bestämma saker själv iomed jag tror på allt han skulle ha sagt och samma sak gäller hans nya tjej.
Roliga är att hon försöker adda mig på en ny adress. Idiot!!!!
Förstå att jag inte vill beblanda mig med ditt sjuka spel. Sök vård för vad du än har för du behöver det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0