Serietidningarna försvinner på den stora duken

Nu senaste åren har det släppts en hel del filmer som har tagits ifrån serietidningarnas värld. Tyvärr inte alltid till belåtenhet.
Daredevil var ok, Catwoman sög något fruktansvärt, Hulken borde inte ens fått göras, Batman ja vissa är ok vissa är rejält usla och löjliga, Hellboy var rätt så fet, He-Man bara skrattar men ok Dolph e Dolph, Sin city funkade med, Spawn var ok men hade nog varit jäkligt fet med bättre budget, Turtles var ok den första men sedan gick det nedför. Det var bara några få som jag kunde komma på rakt av.

Fan vad 2 ½ män är ballt. I början var jag lite anti det men det har bitit sig lite mer än mig.

Men nu till det sjuka. Fan jag kan inte dra upp till sigtuna. Det får vänta Glennisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0