Snart åker nån på en propp

Ja vad ska man säga om den svenska sjukvården. Den är hopplös kommer man med huvet under armen så kanske man kan få lite vård.
Var på Las i Hbg igår och försökte mig på en fuling att ta tag i akuten där. Fick snackat med en jätterar sköterska där och förklarade situationen. Efter att hon frågat om jag kände avdomningar och sånt liknande förklarade hon för mig att akuten hade inte tatt in mig om jag inte känt sådana smärtor. Jag förklarade för henne att jag blivit nekad vård av min distriktsläkare. Hon blev verkligen eld och lågor.
Så nu ska jag försöka boka tid hos en privatläkare och se vad de säger. haha
Igår blev det lugnt med en powernap på soffan och torsk på tallin. Jag vet att Conny kommer sparka mig hårt på smalbenet för att jag inte kollade klart på det. haha Men soffan var bara så skön.
Idag ska jag spela match men vi får se vilken position det slutar på iomed att vi fick en sista minuten från vår målvakt att han inte kunde stå idag helt plötsligt. Jagar Boullen men luren är avstängd (jäkla apa :P) men förstår varför han har det egentligen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

ska va ärig.. glenn är inte killen för mig. Tror inte ens jag är kär i honom va. Kommer dumpa honom snart .

2008-02-02 @ 17:23:28
URL: http://canaroli.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0