Söndagsnöje

Sitter här nu efter ha blivit mer eller mindre tvingad till att sticka till mor men det var väl en nödvändighet som jag egentligen inte ville hantera. Var tvungen att fixa med papperna efter krocken. Jeeeez vad där är många frågor och dessutom många skumma frågor.
Jag undrar om folk verkligen tänker efter vad de skriver eller frågar. När jag förklarat för dem att jag har blivit nekad vård av läkare så blir första frågan om jag varit på akuten. Ehh ja det är väl rätt så självklart egentligen om jag blir nekad vård på Vårdcentral efter de säger att jag inte är välkommen där.

Planen för sommaren börjar ta form nu, har snackat med en vän i England om jag kan stanna hos henne under tiden jag är där. Så då är den biten löst. Men inget definitivt än.

Peace, lööööve and buttkicking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0