Återkomsten

Tisdag och en dag till sedan får jag vara ledig lite. Sitter och smurfar och hoppas på att något skoj ska hända.Men det lär nog inte bli något mer idag förutom att jag kommer tvinga mig upp och laga något att käka.
Börjar bli mer frisk bara bli av allt slem som ligger i systemet. Kollar på Cops och det är bara att säga att invånarna i USA i allmänhet är korkade som attans iallafall de som är kriminella men sedan kanske de redigerar en del. Sedan är ju inte snutarna där värst sjyssta mot vissa individer.
Jag fick mail om att vi kanske ska starta upp vårt korpenlag i fotboll igen. Det skulle vara skoj bara bull att man jobbar så udda som man gör. Men satsar på att göra en comeback eller som det heter på dålig svenska återkomst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0