Betraktas som förlust

Var och kollade på en lya i Svedala idag som var funky fresh. Måste bita i det sura äpplet och inse att jag kommer nog inte finna något finare. Sedan begav vi oss till ICA Maxi på Cypressvägen för att käka en stabil frulle, pölsemannen kan sitt shit!
Dumpade av Boullen o Catti vid deras bil för att sen köra o ställa upp på matchspel. Tragiska är ju att jag är så förkyld så jag kunde göra en rush sedan var jag tvungen att vila i 10 minuter. Och ännu mer tragiskt är att vi ledde med 7-1 i början av andra för att sedan bara tappa totalt så att det blir 7-7!!!!! Allt på grund av att alla blev nojiga och slutade tänka försökte bara rensa bollarna hela tiden. Synd att man inte var mer fit, för isåfall hade jag lirat sista bara hållt i bollen hela tiden och försökt täcka bort de andra lirarna.
Kvällen spenderades med att glo på National treasure och snörvla ihop med Boullen o Catti. Sen när Rocky 4 börja så drog jag hem för ska jobba imorgon och pallar inte sega mig hem när jag e trött blir man bara ändå vaken utav att behöva kånka sig hem.
Inte för att låta despo eller något men när man umgås med vänner eller är ute och festar så är det sällan det är någon singeltjej med. Undrar var alla dessa människor har tagit vägen? Kanske en utdöende ras :P
Well nu får det vara nog för dagen eftersom jag pallar tji skriva mer.
Have a nice one


Kommentarer
Postat av: Tess

Jo då vi finns!!! -tyvärr :-(

2008-01-20 @ 01:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0