Brrrrrrrrr

Fasickens vad kylan biter hårt i kroppen. Knäet är segt och trögt i kylan sedan rygg och slutligen nu har jag nog lyckats bryta tån med. Humorn i hela historian är att jag inte ens vet hur jag har lyckats med detta uppdrag.

Har äntligen sett klart på säsong 1 av Heroes men jag är fortfarande inte övertygad och det som är sjukt är ju att man måste ju verkligen se alla avsnitt för att veta varför de spinner vidare i det kommande avsnitt. Och självaste plotten i serien är lite krass. 
Bättre med simpsons de leverar alltid. Samma gäller Family guy men ändå så har de slutat visa detta. Fattar inte varför de slutar visa det.
Istället visar de mitt i nyllet eller yippie kyeah mother f**ker. Verkliga skitserier som jag inte fattar att de investerar pengar i. Och människor verkligen investerar tid att kolla på dett skitet, har folk verkligen inget liv än att kolla på sånt, skicka onödiga kedjebrev och skicka massa inbjudningar på facebook.

Kommentarer
Postat av: sarah

kikar in...

2008-01-04 @ 01:01:32
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0