Buttgoblin

Gårdagen spenderades med att ömka mig över mina leder. Så fort jag får en förkylning så blir lederna som en 88 åring som blivit våldtagen av en lederhosen homo. Bara komma upp på morgonen tar mig 1½ timme. Men var tvungen att ta mig till en lägenhetsvisning jag hade bokat ute i Husie. Lägenhetens uppbyggnad är jäkligt naajs men shit vad den var nergången tuggummi intorkat i disken som om det legat där i två år! Alla köksluckor var så jäkla äckliga dessutom.  De ville ha 795 000 kr för den och fått ett bud på 740 000 på den. OCH TACKAT NEJ!!!!!  De tog det budet iseriöst som attans. Bror och jag gick därifrån garvandes, den lägenheten var inte ens värd 600 000 kr.
Otroligt vad de försöker övervärdera lägenheterna i Malmö eller huvudtaget i Skåne. Så jäkla lukrativt är det inte att bo här. T om lägenheterna ute på Rosengård är snordyra. Hade defenetivt inte lagt en spänn för att köpa en lya där. Så mycket skit som händer där. Får ju boka in dygnet runt bevakning på sin bil bara och då har man ju redan smällt halva sin förmögenhet bara på det.
Idag kommer fortskrida som gårdagen. Kanske kommer jag gå ut en liten runda med lite tur, får se hur lederna känner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0