Crappy weather

Fy fasickens vad det är trist väder, vi skulle behövt en massa sol och värme. Känns i kroppen att jag behöver det osså för att ryggen och knäna är stela som attans. Humöret är även det sämsta iomed att man har just nu inte mycket flyt.
Vissa aspekter i livet blir jag inte klok på men försöker undvika att gå in på analyser om det. Jävligt svårt dock iomed att det är något man stöter på varje dag plus att man blir påmind varje gång.
Jag behöver någon ball person i mitt liv som kan gaska upp mig när jag kommer hem om dagarna. Känns väldigt ensamt när jag kommer hem på kvällen. Bara någon som är där behöver inte vara något mer än det.

Folk sluta vara så ytliga ni borde väl lärt er efter att ha blivit så illa behandlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0