Crash, boom BANG

Ja som ni kanske märkte imorse så var jag ju jäkligt happy. Så för att förbättra min dag så skulle jag bort till Mobilia för att träffa Conny och sedan hem till mig för att flumma lite och bli höga på Coca Cola. Kan berätta för er att det verkligen inte blev så. Iomed att Eriksfältsgatan är avstängd mot Mobilia så får jag ta den jäkla omvägen via Ystadsvägen. Så när jag kommer ihöjd med Brandstationen/McDonalds Heleneholm så ser jag en bil som stod vid vägkanten och helt plötsligt blinka ut så jag tänkte inte mer på det iomed att jag ligger i vänsterfilen så tänker jag att hon stör inte mig när hon kör där i högerfilen för jag hinner ju köra förbi henne.
TJI FICK JAG! Hon ska göra en rundpall så jag klipper hennes bakända. Känner efter om jag har sabbat något och känner just då inget. Först förbannad men sedan ser jag att hon är helt hysterisk så jag kliver ur bilen och lugnt knackar på hennes dörr för att kunna snacka med henne och visa att jag är lugn. Hon gråter och är väldigt upprörd om att hon har ont. Ringer ambulans och som tur var de ju nära till hands. Och under tiden hinner jag reagera på att fan vad är det som hänt och som tur snappar ambulansförarna upp det och sätter mig i deras bil i värmen.
Efter förhör och så kom de fram till att det inte var mitt fel och att jag inte ska oroa mig. Nej jag skiter fullständigt i bilen och allt det materiella. Det enda jag ser just nu är hennes hysteri och smärta. Jag skiter fullständigt i min rygg som känns som två elefanter står på vars en sida. Vill bara att hon ska vara okej.

Nej nu fixar jag inte mer mår krasst.


Kommentarer
Postat av: jeNk

Hoppas att du, trots alla problem med vården, hittar en foxy krankenschwester så att det blir nåt positivt av det hela.

Krya på dig!

2008-02-08 @ 23:47:07
URL: http://www.mmabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0