Donnerwetter

Ja så dagen efter en hård svira så är man rätt så sliten. Jisses att man ska behöva hålla sig i form för att kunna festa ordentligt. haha Men inga skandaler och inga pinsamheter. Jättetrevlig sällskap, go mat och skön stämning överlag. Sedan stack vi ut på Etagé och röjde livet och sprang på Andy och Conny. Det var rätt flummit men mest för att jag inte väntat mig att träffa dem.
Kom hem efter en Orvar´s special. Ett under att jag kom in i lägenheten kände mig så vimsig när jag stod framför dörren. Sedan så hamnade jag på soffan efter mycket kämpatakter med att få av kläderna.
Ska man äntligen ta tag i att kolla handbollen?? Känns jäkligt mysko att se massa killar man spelat emot på tv och anses vara stjärnor. Undrar hur långt man hade kunnat gå om man inte smällt sönder knäet eller rättare sagt fått det söndersmällt av en idiot.
Trött på att behöva hålla skenet uppe i vissa fall. Ja jag är en glad människa men är inte lycklig inombords emellanåt. För att man vill vara ärlig mot alla men vissa människor tåler inte sanningen och därmed har jag mer eller mindre behövt bryta med dem.

För er som ska besöka skåne så glöm inte gå in på denna sidan

http://www2.sbbs.se/hp/erson/scanian-embassy/visum.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0