Enkelt

Jag undrar varför människan alltid ska göra saker mer komplicerade än vad de är? När man lyssnar på barn så är de så fruktansvärt smarta och enkla sedan pajar vuxna genom att blanda in massa annat i ekvationen.
Ett dilemma som löses relativt enkelt kompliceras genom att man lägger till tänkbara lösningar eller möjliga händerlser om man gör ditt eller datt.
En så simpel sak som att älska eller hålla fast vid någon man tycker om är ju väldigt svårt bara för att man inte är ärlig från början. Det är därför jag anser att man bör tala sanning vid alla tillfällen även om det svider rejält. Det ordspråk jag vill gå efter är: " Bättre lite temporär sveda än en dolk i ryggen av någon man håller kär" och det håller jag fast vid.

Dagen har varit relativ slapp jag och Connyboiii stack upp i stan och härjade. Det är tur att vi alltid kan underhålla oss själva. För gudars vad folk är surmulna tack vare det skånska skitvädret. Man blir ju verkligen nere, skulle t om hellre haft snö för det gör iallafall så att det verkar vara ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0