Förtrollad av ett barn

Jag var hos bror min för att umgås lite och träffa min älskade brorsdotter. Det är otroligt hur man smälter när en liten figur bara kan få en att smälta genom att titta på en och ge en ett skevt leende. Och får man ett rejält skratt av dem så kan man verkligen inte hålla sig själv från att le och göra sig till fullständigt åtlöje.
Folk snackar om att hur söta hundvalpar eller andra djurungar är men ingen kan någonsin matcha ett barn som ler.

Kommer hem till lägenheten och inser därefter hur ensamt livet kan vara. Man vet exakt vad man vill ha men det är förskaffandet som är svårt och man måste vara redig för man kan ju inte ta vad som helst. Man får tippa fram på tår och undersöka grundligt.
För att toppa allt så är det ju jävligt kallt i lägenheten tror mitt element har gett upp hoppet om att skapa värme och inser kanske att den tjänar mer genom att extraknäcka som kylskåp för så jäkla kallt är det.

Nej nu får ni sansa er för där finns ju trots allt en dag imorgon där jag kan kladda för vilt efter en hetsig natt med massa konstiga drömmar om vad jag vill helst i livet.

Laaavvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0