Ge mig en lgh

Jag har börjat en intensiv sökning på en lägenhet men det är inte lätt. Det som just nu är aktuellt är en köpelägenhet eftersom det är väl det enda som är värt att ha i dagens läge om man vill ha lugn och ro. Sedan för att ha något som är prisvärt får det bli det också. Förvisso har jag sökt en lägenhet ute i Bunkeflo som är hyres men den e rätt saftig i prisklassen.
Annars kanske jag måste införskaffa mig en ny bil. Har en förnimmelse om att den kära Fåååårdeeen inte kommer hålla länge till. Jag behåller dock mitt hopp om att den ska hålla något år till så att jag kan bygga upp en buffert till en bra bil och kanske t om köpa en lya på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0