Känslig

Vet inte vad det är som sker men på senare tid har jag blivit något känsligare på det sättet att jag blir irreterad för minsta lilla som jag i sinnet anser vara fel emot mina principer. Speciellt eftersom jag är i en period där jag konstant har ont. Vissa perioder så orkar jag verkligen inte med att vara mig. Från att alltid ha idrottat, älskat idrotta och aldrig bangat för att sticka ut o sporta. Var duktig på de flesta sporterna dessutom. Till att som idag behöva dra mig ifrån handbollsscenen, konstanta idrottande och känna att kroppen är så trasig att bara gå upp ur sängen på morgonen gör så ont att jag ibland gråter.
Och när jag dessutom har en dålig dag och någon driver, skojar eller allmänt är sarkastisk mot mig så blir jag så himla arg. Att man själv alltid ska vara förstående och snäll mot dem när de har en usel dag eller period är viktigt men skulle jag göra så mot dem som de gör mot mig så gudars vad man åker på en blåsning och man är inte ett lingon värt.
Tror att människan saknar självinsikt att kunna inse om de själv gör fel eller kanske komma på att man inte kanske bör driva med någon när de har ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0