Kapputskij

Efter ha jobbat två dagar där det varit rejält slitigt speciellt nu precis då folk har fått sina löner och blir heltokiga. Detta märks bara man tittar ut genom fönstret. De kör som idioter, går utan att tänka sig för och beter sig som kräk. Sedan kommer alla tunga lyft på minst 100 kg.
Sedan att bilen strejkade i torsdags morse hjälpte inte till. Den vägrade att starta så jag fick ta en kebabtaxi och när jag säger adressen så blir han förvirrad så jag försöker förenkla det för honom, detta faktum hjälpte inte honom så jag fick dirigera honom hela vägen dit.
Så idag har jag bara suttit och häckat framför tvn. Jag undrar vad som har hänt med filmhelgerna.Vill minnas att man ofta satt inne på fredag och lördags kvällar och alla kanaler bara bombade folk med en massa filmer. Nu kan man knappt hitta något vettigt att se på. Man får kolla igenom hela samlingen gång på gång. Och i slutändan så tröttnar man lite på sakerna ju. :P
Imorgon blir det någon form av Herrafton med några kollegor från jobb. Ska sticka ut till Let´s go och röja helvilt där. Får se hur ballt det blir.
Nu är det sängen som gäller för ni är liiite väl bulla och bra att ni snokar mycket. Tell your mother

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hör av dig till Glenn. Han är ju för en gångs skull hemma nu. :]

2008-01-26 @ 07:59:41
URL: http://canaroli.blogsome.com
Postat av: Nookie

Hejsan Carolina!

försökte skriva på din blogg men det är ju störtomöjligt.
Jo vet att han är hemma men han valt en usel helg. AlbinoGlenn väckte mig imorse. :P Ska se om jag kan packa hans häck full imorgon.

2008-01-26 @ 09:04:00
URL: http://mjnookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0