Kenny Bräck

Jag diggar Kenny Bräcks nya program men hade väl kunnat tänka mig att ge Victoria Silvstedt. Herregud vad hon e töntig. Hon kan flytande svenska och ändå ska hon försöka spela cool med att blanda in lite engelska och dessutom låter hon som en dålig tecknad figur. Men tror knappast hon är korkad men hon spelar rollen bra. Men tror hon tjänar en massa cash på att spela den rollen som hon presterar.
Försöker komma på om jag tycker att hon är ful eller om hon funkar. Men jag håller fast vid att hon e rätt gräslig i allmäna lag.
Tycker det är fett att se David Duchovny i den annorlunda rollen som han har i Californication. Men serien har även blivit stämda av Red hot chili peppers iomed att detta band har ju släppt ett album och en låt med detta namn. Och de vill inte att deras musik ska bli förknippat med en serie utav det slaget. Vet dock inte om frågan har lösts än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0