Krigsförklaring

Härmed vill jag utlysa en krigsförklaring mot Glenn. När jag äntligen har chansen att sova ut så skickar han mig ett sms om att han är uttråkad. :P Detta innebär att jag kommer ringa honom varje morgon klockan 06! Sedan när vi träffas kommer jag trycka upp hans mobil på ett ställe där solen aldrig skiner och se till att den ringer och sms:ar konstant!! :P
Men gudars vad skönt det var att gå rakt in i duschen imorse. Behövdes verkligen men fan behöver få hit vaktmästaren för jävlar vad här är kallt hela tiden.
Jag funderar på om jag skulle hoppa över att köpa en lägenhet nu och skaffa en bil som håller ett tag för att sedan spara ihop en skitfin buffert. Men men får ta mig en rejäl funderare på det här.
Nej nu ska jag till Mobilia och panta lite flaskor, för att sedan sticka till Dressman och köpa en rock.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha! Jo, det går alldeles utmärkt att kommentera. Grejen var bara att jag var tvungen att godkänna kommentarerna innan de publiceras. Har dock trollat bort det nu. Skönast är ju ändå att du skrev fyra olika versioner av samma kommentar. Jag skrattade lite. :D

2008-01-26 @ 09:36:30
URL: http://canaroli.blogsome.com
Postat av: Nookie

What the hell!!! Vad är det för hitte po att du måste godkänna kommentarer. Var ju tvungen till att skriva det nytt hela tiden och det stod inget om att du var tvungen att godkänna shitet. Snackade nyss med AlbinoGlenn. Vi ska smiska dig när jag kommer upp till Sigtuna.

2008-01-26 @ 11:20:12
URL: http://mjnookie.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du.. lugn nu, innan du åker ut härifrån!

2008-02-02 @ 01:05:08
URL: http://canaroli.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0