Monday morning

Varför  är det alltid så jäkla segt att stiga upp på en måndagmorgon vare sig man är ledig eller inte. Sedan har jag ju sovit som en kratta. Var så himla trött igår när jag kom hem från jobb. Skulle egentligen vara ledig igår men det krisade på jobb så jag fick gå in. Och skulle jobbat till kvart över tio men slutade först klockan 11.
Lördagen var vi på Let´s go och käkade skön buffé där. Tror nog det var spetsat med något konstigt eftersom alla som var med fes som tokar. Men sedan hade vi två som nog var elitklass för fy fasickens vad de stank. Vi fick nästan utrymma lokalen efter dessa två individer släppte loss gaserna. Sedan så lirade vi något som kallades äventyrsgolf. Det kan man nog bara hålla med om. De barnorna var något helt annorlunda, sikka backar och höjder och bulor över hela banan. Det är nog därför jag vann. haha
Nu är jag tack och lov ledig t om torsdag så jag ska väl ta tag i livet och göra lite vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0